..... cORetan HaNy ....

hari yang mendatang..xseindah yang kita sangka kan...kadang2 hepy..kadang2 ..hurmm hampeh jep !ntah la.. aku pon xpasti apa keputusan aku pas nie kan..macam2 masalah.. macam2 benda yang di pkir kan..n macam2 benda yang perlu di buat keputusan...

hati & perasaan xboley di paksa..right??so, aku tak mau owg terpaksa or sengaja unutk menyayangi diri ku nie ..biarlah dia buat keputusan untuk jalan hidup dya sendiri..maybe aku xdak hak lagi untuk masok campor..maklum lah, owg da besar kan..bijak membuat kputusan sendiri dah...

sikit pon dalam hati aku xpernah menyesal mengenali dirinya k !hati aku senang dapat mnegenali insan sepertinya..xdak perasaan benci pon if dya da wat slah ngan aku nie..aku akan jadi kan kesilapan or krisis kami nie sebagai pengalaman baru dlm idop aku kini..

ye ! bukn mudah untuk kita mengenali or memahami hati budi seseorang k..sngat susah...kadang2 dlm untuk menyelami hati dan prasaan mereka..pasti da krisis yg menghalang nya ..masing2 da matang kan ..so, setiap keputusan yg di ambil jgn lah di pkir kan untuk sebelah pihak ja..

entah lah ...



No comments: