mUNgkin iNi mY STory :)

malam nie aku rasa sunyi sangat ... aku rasa macam dah hilang semua nya ..aku tak sangka perkenalan aku n dya ahirnya akan jadi begini..mungkin ini nasib ataupun dugaan yang harus aku terima di awal perhubungan kami ini..aku tak salah kan dya..if dya tak mau msg @ cal aku sekali pon ...tap tak salahkan kalau dya bg tau walaupon hanya sekali " ayg, b bz ckit nie..nti bila da free kita msg ya ?''.. entah lah..kadang2 aku pkir, dya maybe dah xsayang aku lagi kan ..kalau fikiran aku tu betoi, nap dya tak mau terus terang ja ??kenapa?? knap perlu buat aku mcam nie .. menunggu benda yang tak pasti.. :( sedey sgt tau !

dulu masa mula2 kenal.. tak macam nie pon..sesibuk mana sekali pon, awk akn bg tau saya k! kalau tak msg satu ari pon.. malam mesti awk akan cal jugak ..di saat saya hepy adalah saya tgk nama awk at nset saya :) wahh ! masa 2, hati sy da berbunga2 nak cakap ngan awak..nak bercerita dengan awak..nak bergelak tawa dgn awak ....nak kongsi masalah ngan awk.. suka sangat2 !

tapi sejak akhir2 nie ..hany rasa kosong sgt..semua tu dah hilang dengan sekelip mata..mungkin kamu dah hepy dengan kehidupan kamu skrang nie ..dah lupa sy kan??.. tapi apa2 pon terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup saya..kenangan manis dpat berkenalan dgn awk akan tersemat dalam hati hany k ...

ye ! mungkin sy bnyak buat salah ngan awk, bnyak menyakitkan haty awk ...banyak menyusahkan dya..xpa laa, cukup lah sekadar saya tau awk hepy, awak sihat2 jaa, awk xda prob.. 2 pon dah bermakna bagi sya k.. mungkin saya dah tak layak untuk ambik tau semua tu pasai awak.. xpa... i accept k !~~

kesabaran amat d perlu kan ..hany sabar ya ..pasti ada hikmah d sebalik yang terjadi nie..cuma cpat @ lmbat jaa..tak semua owg boley sabaq ..kan? tapi nak wat cam na law haty dah sayang kan .. aduhaii.. nasib nasib..
aku xkan salah kan sesiapa..mungkin..jodoh tak kesampaian agaknya...

awak, saya harap awk xkan pernah lupa kan nama saya dlm idop awk ya..walaupon da pengganti yang lebey baek ..saya harap, awak tak benci saya..sya sentiasa doa kan kebahagiaan awak tau !

No comments: