saat honey berada di smt sP 2 :)

LENCANA SKUL HANY !
best nya aku selama aku berada di skul teknik ! sbab dpat pengalaman .. aku amek kos BAKERY selama 2 tahun berada di sana tau ...kiranya, agak terer la buat kek & roti nie kan ..haha ! aku tak pernah menyangka pon nak dapat kos tu ..tapi aku nie mcam biasa la..suka mencuba ! huhu..dua kali seminggu aku masok bengkel laa.. masak2 ! haaha..ermm, my bff at c2 ialah ROSDIANA, BAHIYAH, NUR AMIRA & dan sewaktu dengan nya k ..cikgu BEKERY ku .. PN.ASPALELA, PN.SITI AZLINA, MS. ... tu yang paling aku rapat laa ..diowng la bnyak tunjuk ajar pada kami semua ..miss sgt2 !zaman skul la paling best kan .. sowng lagi ckgu yg xpenah aku lupa PN.NORIZAM ..dya ckgu b.M aku dlu tu ..bnyak semngat dya bg at aku ..akhir nya b.M A+ ! alhamdulillah ... :) syukur sangat2 ..hehe ..at sana aku jdik biro asrama beb ! mcm apa g ..agak tekanan la kan, if junior wat pasai kami yg biro nie sure kena kot ! adoii.. da la jenis da sistem d merit at skul tu .. hurmm, xpasai2 jadi la skema jap shahani shafie nie kan .. :P tapi best gak, kdang2 bley buli junior ngan power yg ada nie.. hahah! bab2 sound junior la paling syoq pon ..kat c2 jugak la aku belajar berdikari ..time tu bwu aku merasa idop tanpa mak n ayah aku tau ..first 2, aku agak tak boley biasa kan diri laa..mklumlah bnyak dugaan nya..dngan senior at c2 pangai kdg2 buat kan aku tak selesa sikit laa .. walau macam mana pon, aku suksez selama berada di skul tu !! itu lah kepuasan bagi ku .. 16 JANUARI 2008 , aku dapat surat tawaran .. then 1 week pas tu aku daftar .. :) nangis kot , tengok mak aku keluar dari pagar skul tu .. sdey gila laa time uhh ! haha.. sampai skunk la aku tak lupa .. :P honey LOVE SMT SP 2 !


MY_Bff !

HONEY & ASLIZA

KEK PERTAMA KU !

HONEY IN BAKERY !

ROSE & HONEY !

CLAZMATE BAKERY !

ROSE & MIRA

No comments: