SHAFIE BIN MD.ISA married with PIAH BINTI ABDULLAH ! :)

ini nama indah mak n ayah aku ! tiada mereka , tiada lah aku ni .. huuhu .. i love my mom n dad, so much2 ! haha.. alahamdulillah.. sehingga aku umo 19 tahun nie, aku still di beri peluang untuk melihat mereka .. dari kecik kan, semua permintaan ku sure da batasnya ,,:( sebab tu aku tak suka owg cakap aku nie anak manja ..mak aku tak suka if aku nak beli barang2 yang tak perlu bagi nya but aku rasa perlu bagi ku ( it's mean , kami nie cam bercanggah opinion la ..gi tu .. )... aku pon protes laa .. ayah aku rleks jep .. " adik nak beli apa amek la .. " wah . hati ku da berbunga masa tu beb ! haha .. tup2 " adik, jangan nak amek barang yang membazir ya, mak tak suka ! " sambil menjegil kan matanya padaku ... adushh ! baru angan2 n mengelamun nak amek itu, nak amek ini ..terus aku terdengar lagu " lamunan terhenti " weekk :P .. itu la pangai mak n ayah ku, time kuaq ngan diowng ..bayangkan, time aku umo 16 tahun, bawu la .." my bodyguard " tersayang aku tuhh, tak ikot aku pi mana2 pon tau .. maklum lah time 2 da dok asrama haha .. apa2 pon, thankz mak n ayah .. adik jadi "owg " dah la nie .. di sebab didikan mak n ayah yang tercinta nie ..adik tak kisah pon , mak ayah nak kongkong adik k ..tu lagi baik dari adik buat keputusan sendiri yang entah apa2 jadi nya ..huhu mmuah untuk mak ! mmuuahh untuk ayah ! 

No comments: