< salam aidiladha >







Hari nie .. hari pertama aidiladha .. mcm biasa ja raya thun nie .. aku mak ayah n kak arah .. huhu ! hanya kami berempat k .. J tapi agak meriah la sebab kehadiran ku .. hehehe ..best sngat2 bila berada di samping keluarga tercinta .. terasa semua tekanan n masalah .. setel mcm tu jaa lahh …tenang aku di cini..

Kadang2 aku merasa kan sngat bahagia .. seronok .. tapi .. di sebalik keseronokkan pasti terselit kesedihan..kan ?? begitulah lumrah kehidupan manusia nie … tiap deik yg berlalu selama aku berada di uma nie .. akan ku nikmati sepuasnya .. hehe…

Aku maybe balik sok hari .. kali nie trnport sendiri la beb ! sebab sume barang di PTSS da ku bwa pulang semua nya .. hurmm.. malas la nak menyusahkan abg aq lagi .. hurmm .. biar lah aku yg susah sowng2 k ..aku sanggop jep .. biasa la .. bila lagi aku nk berdikari dengan kehidupan aku sendiri ..

Susah nya mak n ayah aku nk lepas kan aku nie .. aduhaaii .. penat tau pujuk nk balik poly sendiri .. huhuhu…bukan apa ..aku juz balik nie nk final jaa.. 3 ari ! penentu segalanya ! insya allah.. aku kna yakin aku boley buat .. sebab.. ini harapan mak & ayah ku !!

Hany sayang mak & ayah k ! hany janji , akan buat apa saja demi family kita ekk . J jangan risau … aku malas nk serabut kan pikiran dengan benda2 remeh-temeh sebelom aku melangkah masok dewan uhh.. agak tension kan ! xpa.. aku kna kuat hadapi apa pon yang mendatang .. jangan putus asa tau honey !

No comments: