... taBah yA iekA...

hye beb ! assalammualaikum..

da dekat seminggu honey at uma .. xda g mna2 pon..juz tgk mak n ayah ! haha.. 2 yg best sekali dlm idop aku !

ptg semalam aku p uma tikah.. my bff uhh ! dya still bersedey… cian dya aku tgk… dya kehilangan bf tersyang dyaa.. wlupon bwu ja kpel..tpi bnyak kenangan yg terukir antara merekaa..

dya kehilangan kekasih aty dya selamanya…. Ya allah xdapat aku nk byangkan ..kalau itu yg terjadi kat aku.. tikah aku harap hg tabah k.. aku xmmpu nk buat hg lupakan dya.. dan aku xmo pon hg lupakan dya k.. aku juz nk hg lupakan kesedihan hg at dya..

allah maha mengetahui apa yg terbaek untuk hmanya-Nya .. dan aku tau aqku xrasa pon apa yg hg rasa ..tpi aku nk kongsi dgn hg apa yg hg rasa tuu.. aku teman tawa & tangis hg k ! ingat uhh sahabat ku..

ya ! mmg aku xkenai sgt bf hg .. ti aku bwu ja dok melawak ngan dya lam fon ari tu .. aduhaii.. cepat nya Allah amek dya .. L sabar ek.. aku sendiri xsangka n xpercaya pon hg ckp dya dah tiada lagi..

moga roh nya di cucuri rahmat illahi .. amin..

..al-fatihah..

I love YOU .. kawan !

No comments: