< suDAh MaLam RupAnYa >

Hai .. selamat malam !

Honey mai lagi … hehe .. bukan apa .. mata ku nie blom rsa nk tutup laa.. so biar honey abeh kan masa di sini aja kan .. bukan susah pon juz taiping apa yang patot … 2 yg suka tuu..

Dlu kan msa skul rendah.. time tu darjah 1 kot.. bila ckgu tnya ..shahani apa cita2 kamu??
Wahh.. ! saya dengan bangga nya ckp.. nak jadi doctor ckgu..sb nty boley tlg ubat kan owg .. kan ckgu ?? J

Mmg suka arhh nk jadi doctor smapi la darjah 6 tau.. haha..
Tapi math sains b.i xda la bguihh sgt ponn …2 yg lawak uhh… adoyaaii.. pas2 bole dok wat kmaihh nak jadi doctor lak si honey nie kaann ??

Tapi , xsalah kan if kita da cita2 setinggi gunung pon.. even xdapat capai pon ..kita penah berangan utk berada di situ J

Itu lah diri ku yg suka akan angan2 ! hihihhi

Pas tu bila dah skul menengah nie .. aku mula dok wat gila ngan menulis diary ! fuhh ! itu la hobi aku.. aduhh.. sgt best bila aku dpt tulis diary..

Nak tau kenapa??

Coz honey rasa di situ luahan yang terbaek ..utk honey n owg lain pon kan.. yela..bayangkan if honey nk ngutuk2 owg la kan.. xkn nk p habaq depan2 dya kott.. if nk gosip2 ngan owg len pon nty owg tu dpt dosa lak ..so, biaq honey tulis at diary ja kan ?? snang .. hehe J



Xda lah ! gurau jep .. lumrah manusia laa.. ada buruk dan baik nya …hehe


Sejak itu aku mahu jadi sowng penulis yang hebat J

#honey ! belajar jadi insane yang lebih baik dari semalam k .. J

No comments: