hAndphone kESayANgaN hONey MasOK " wAD " (^_^) !

MY H/P miss u lah !



nset nie bawu 6 bulan aku pakai kot .. hhurmm, dah nak wt pangai.. aduhai .maybe bnyak msg kot ! haha..nset pertama yang honey sayang nie tau .. 12 feb 2011 , ia selamat berada di tangan ku..zylo is stlylelo ! fuhh hebat nama honey bagi at dya kan ?hehe...bnyak kenangan nset nie pada ku ..function dya pon ok ..walaupon xseberapa mhal mcm nset2 anda semua..tapi nset saya the best k ! 2 la yg nak habaq .. :P sony ericson w20 tetap berada di hati ku.. walupon kau kini berada berjauhan dengan ku ..
semalam merempit la aku nie dengan sis ina ( nenek ) uhh .. antaq nset aku nie.. aku ingat kn nak siap nset 2 dalm 2 or 3 ari.. at least 1 week la paling lama pon ! tup2, 1 bulan bai ... aduhaaii .. bagai kan nk terkena heart attack ja tau dak ??..hurmm, xley la nak dengaq lagu..snap pic lagi :( so sad !

buah anggur buah strawberi,
masak sebiji di luar pagar,
kau lah handphone di sanubari,
aku menunggu mu dengan sabar.
(*_^)

dok elok2 di I.C.u tu .. :( !






No comments: