sMS JiWanG yaNG teRLamPAu kOtt :P

untunk keselamatan CINTA haha
Dari mana datangnya cinta �� 
dari SMS turun ke hati .. 





  • Andai kau dapat melihat hatiku ,Andai saja kau dapat membaca fikiranku  Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,  Menghiasi hari-hariku  Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku  Cintailah aku dengan kesungguhanmu Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I 




  • Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U! 






  • I nak belanja u gula-gula HACKS.. faham tak ertinya?  H- Hanya  A- Aku  C- Cinta  K- Kau  
  • S -Seorang 






  • Luahan Cinta Ibarat Kentutditahan sakit dilepas malu  dah keluar..fuhhh! Lega!!! 


  • Jika kau hidup sehingga 100 tahunaku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau 






  • Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku. 





  • Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu 





  • Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 

  • Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokritbukan cinta palsu..bukan ada kepentingan Ini adalah cinta tanpa syarat Aku begitu menyintaimu.

  • Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,  Air mata kerana kekasih 1penyesalan,  Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 






No comments: