< piNTa HaTi HOney >




2 nov 2011 …



Setiap saat, setiap detik, setiap minit, setiap jam .. & setiap hari .. aku cuba sibukkan diri aq dgn mcm2 agment..kuiz..test..latihan .. sume untuk final nie .. n pada masa yang sama aku cuba nk lupakan dya …jugak ..huhu..
Akhir nya dya dah lupakan aku kan ..aduhai.. sangat menyakitkan hati cinta nie ..plez forget him, honey ! dya dah lupakn kau pon.. buat apa nk ingat dya lagi..

Aku akan terus tunggu kau ‘ s ‘ … walaupon harapan nk bersama kau kembali tipis sgt2 .. aku percaya pada jodoh Allah … so, aku yakin 1 ari kelak pasti kita akan d pertemukan juga .. walaupon dalm situasi apa pon k .. aku terima.. aku redha .. J

Alhamdulillah .. kau still hepy mcm dulu kan .. walaupon aku xmsg or xcal kau .. dari jauh aku follow perkembangan idop kau … tanpa kau sedari.. aku xkan pernah berhenti follow kehidupan kau .. setelah betol2 ..aku dah pastikan kan ..kau sudah milik owg lain …….

Aku xmengharapkan belas kasihan ‘s’ tapi aku mengharapakan sayang & cinta yang iklas dari ‘s’ .. itu jaa.. tapi dya iklaz ka dgn honey?? Hurmm.. aku bwu terpkir nak jadi kan kenyataan CINTA MUKA BUKU nie benar2 boley d percayai oleh sume owg .. dengan terbuktinya cinta aku  & ‘ s ‘ !!

Tapi apa kan daya .. sume xkesampaian .. niat aku berhenti di sini sahaja .. kerana benda2 yang remeh ! ntah laa .. benda dah terjadi kan .. xkan la aku nak ungkit2 lagi .. aku go on idop aku.. dengan kesepian..kebosanan..kesakitan..kekecewaan ……


Itulah kehidupan sebenar aku sekarang nie !!

No comments: