.. hary PAhit BUat KU...

1 nov 2011 …

Hari yang sangat bermakna buat aku .. dengan test gagal ! then , kena tinggal dengan oeg tersayang .. aduhaii .. hany apa la nasib hg nie kan ..  ulang kesilapan yang sama !! aku janji dengan diri aku sendiri , aku kna ubah diri, sikap aku melai saat nie ok … aku janji !

Pas nie , smpai la aq da grade nnty .. tiada lagi istilah LELAKI dalam idop aq nie ..huhu .. hany . ingat wlupon xdak spa2 sokong hg .. tapi da owg lain yg akan sokong hg k .. iaitu family hg .. ya Allah, tabah kan lah haty hamba mu ini .. dengan cubaan dugaan yang ku galas sekarang nie ….
Hari2 yang aku lalui .. sangat menyedihkan .. Alhamdulillah .. aku dpat buat si dia marah.. dan tinggal kan aku .. walaupn sakit haty aku.. berat haty aku .. tapi biar lah dya tinggal kn aq d awal perkenalan kami kan .. aq pon bkn boley bhagiakan dya nti ..

Sakit aq nie .. hurmm.. xmungkin dpt bertahan dengan dya selamanya.. kan ??.. maafkan hany k .. aq xnak la bg tau dya .. dya dah wat statement kn.. hari nie hari paling bahagia buat dya .. so, hany fhm laa… aq sayang dya sngat2.. tapi .. masalh yg aq hadapi nie la.. aku berusaha buat bg dya marah n tggal kan aku ..
Biar dya kata aq yg xsetia.. gedik dengn laki lain..biar k .. janji dyad apt jumpa insane yang baru … cinta perlukan pengorbanan kan ??so, ahri nie aq berkorban .. lepaskan dya demi kebahagian dya untunk dapat insane yang sempurna ..

LELAKI ..?? tiada lagi dalam kamus idop ku .. aku xmo bg harapan pada siapa2 lagi .. dengan keadaan aku yang mcm nie .. ntah sok lusa ja .. aku dapt bahagia kan dya .. hurmm … kadang2 kita memang kna lalui jugak perasaan mcm nie kan ??..hany kuat k ..
Maafkan hany ‘s’ sebab rahsiakan something dari awk .. saya doakan awk dpt gurl yg lebih baik ..n sayang awk smpai bila2.. kebahagiaan awk adalah kebahagiaan saya juga k .. sy hepy sgt tgk awk hepy ..so, sy xmau smpai satu saat nnti bila awk da tau .. awk sedih or kecewa.. sy xmau tgk smua tu …

Iklas dari haty hany… sy memang syngkn awk n xkan lupakan awk smpai bila2 pon.. perpisahan mmg menyakitkan..but still kena wujudkan kan perpisahan demi kebahagiaan yg owg kita syang ..
After that, hany kena biasakan diri la kan.. tanpa tgk msg awk.. mms awk.. miskol awk.. call awk … pedih nya rasa haty nie .. hanya ALLAH yang tahu segalanya …..



No comments: